TOIMITUSEHDOT
1. Tilaaminen
Tilatessa asiakkaan tulee antaa toimitusta varten nimi, osoite, puhelinnumero ja sähköpostiosoite. Asiakkaan tulee varmistaa, että annetut tiedot ovat oikein. Erityisesti on hyvä tarkistaa, että puhelinnumero on oikein, sillä Posti lähettää paketin saapumisilmoituksen vain tekstiviestillä. Myyjä ei vastaa väärin annettujen yhteystietojen aiheuttamista mahdollisista ylimääräisistä kuluista toimituksessa.
Tuotteet tilataan verkkokaupan kotisivuilla siirtämällä ne ostoskoriin ja maksamalla ostoskorin sisältö kassapalvelussa. Tilaaminen edellyttää maksamista verkkokaupan maksupalvelussa.
Kaikki tilaukset vahvistetaan sähköpostilla, jossa ilmoitetaan tilauksen hinta, toimituskulut ja tilatut tuotteet. Tilaamalla asiakas sitoutuu näihin toimitusehtoihin.
2. Toimitusaika
Lähetämme tuotteet 1-5 arkipäivän kuluttua tilauksesta. Jos tähän toimitusaikaan tulee viivästystä, olemme asiakkaisiin mahdollisimman pikaisesti yhteydessä sähköpostitse tai puhelimitse. Emme vastaa tavaran kuljettajasta johtuvista viivästyksistä.
3. Toimitustavat
Tilauksen yhteydessä asiakas valitsee toimitustavaksi joko Postin toimituksen noutopisteeseen tai noudon Reallife toimistosta. Toimitamme vain Suomeen.
– Postipaketti (5,90 €)
- Kotipaketti (12,90€)
Tilauksen voi tulla myös noutamaan Reallife toimistosta Lapualta. Tällöin toimituskuluja ei veloiteta. Noudon ajankohta vahvistetaan tilaajalle sähköpostitse tai tekstiviestillä.
Postipaketti toimitetaan lähtökohtaisesti asiakkaan valitsemaan noutopisteeseen. Jos valittu noutopiste on täynnä, saattaa Posti ohjata paketin johonkin toiseen noutopisteeseen. Tälle me lähettäjänä emme voi mitään, eikä meiltä näissä tilanteissa tehdä Postille uudelleenohjauspyyntöjä.
4. Maksutavat
Tuotteet ja niiden toimituskulut maksetaan tilauksen yhteydessä.
Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Klarna Chechout yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Klarna näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle (Reallife) Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä tuotteen toimittajaan (Reallife).
Maksutavat:
* Lasku ja osamaksu
* Verkkopankit
* Luottokortit
5. Palautusoikeus
Verkkokaupassamme noudatetaan kuluttajansuojalain mukaista 14 vuorokauden palautusoikeutta.
Palautettavan tuotteen tulee olla avaamaton, käyttämätön ja täysin myyntikelpoinen. Jos asiakas haluaa palauttaa tuotteen, tulee hänen ottaa yhteyttä asiakaspalveluumme sähköpostitse info@reallife.fi
Yhteydenotto tulee tapahtua 14 vuorokauden kuluessa tuotteen vastaanottamisesta. Palautuksen voi tehdä vasta, kun sähköpostiin on vastattu.
Ilmoita sähköpostissa: nimesi, postiosoitteesi ja tilausnumero. Palauta tuotteet postipakettina osoitteella Reallife, Metsäpalvelu Kytöharju, hallitie 3, 62100 Lapua. Liitä lähetykseesi tuotteen mukana tullut pakkauslista. Asiakas palauttaa tuotteet omalla kustannuksellaan. Emme lunasta postiennakkolähetyksiä.
Palautuksen pakkausvastuu on asiakkaalla. Mikäli tuote on rikkoutunut matkalla huolimattoman pakkaamisen johdosta, pidätämme oikeuden evätä palautuksen.
Jos alkuperäisen tilauksen summa laskee palautuksen jälkeen mahdollisen toimituskuluvapaan summan alle, veloitamme alkuperäisen tilauksen kohdalta hinnaston mukaiset toimituskulut.
Maksunpalautus tehdään tilauksessa käytetylle maksutavalle (ei esimerkiksi tilisiirtona).
Huom! Emme ota vastaan palautuksia, joista ei ole ensin sovittu asiakaspalvelun kanssa.
6. Ongelmatilanteet kuljetuksessa sekä viallisten tuotteiden osalta
Mikäli tuote on kadonnut tai vioittunut kuljetuksen aikana tai asiakkaalle on toimitettu väärä tuote, tulee asiakkaan ilmoittaa virheestä välittömästi osoitteeseen info@reallife.fi tai puhelimitse 0400 527 981. Ilmoitus virheellisestä toimituksesta tai viallisesta tuotteesta on tehtävä 14 päivän sisällä tuotteen vastaanottamisesta. Jos paketti on vioittunut postissa, on tuotteesta tehtävä välittömästi reklamaatio postiin.
7. Noutamattomat tilaukset
Tilauksen noutamatta jättäminen ei ole kuluttajansuojalain mukainen palautus.
Kuluttajansuojalain 6 luvun perusteella tavaran passiivinen noutamatta jättäminen noutopaikasta ei ole etämyyntisopimuksen pätevä peruuttamistapa. Lähetyksen noutamatta jättäminen on syy kaupan purkautumiseen. Veloitamme 19,90 euron arvosta toimitus ja käsittelykuluja tilauksista, joita ei ole noudettu postista Postin antaman säilytysajan puitteissa.
8. Yhteystiedot
Reallife / Metsäpalvelu Kytöharju OY
Alangonväylä 23 C 1, 62100 Lapua
Puh 0400 527 981 (ma-pe 10-17)
info (at) reallife.fi
Y-tunnus: 3099055-1